torsdag den 11. august 2011

Slam-bam..

Så blev man lige ramt hverdagen. HoldaOP!
Vækkeure, madpakker, cykelture i regnvejr, huskelister, budgetter, planlægning.
Og forandringer.
Forandringens vinde blæser.

Der er kærlighedsforandringer i nuet (apropo slam-bam!).
En mandeskjorte der hænger på min spisestuestol. Der hænger den nogengange hele natten.
De der kærlighedsforandringer er benhårdt arbejde. Men det føles rigtig godt.

Arbejdsforandringerne venter forude.
De er lang mere usikre. Men jeg har godt håb for, at lande sikkert på begge ben.
Jeg er en lille bitte smule nervøs, men mit hjerte banker mest med håb.
Der er mange veje at vælge imellem. Hver især med forskelligt udfald.
Jeg holder fast i drømmene og mig selv, mens jeg jonglerer med livet.
Og håber på, at lande sikkert på begge ben. Både for mig og dem jeg holder allermest af.


1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails