onsdag den 30. juni 2010

Aiiii altså...

Kan I huske min kludeskammel? Den er blevet pyntet. Vi glemte bare lige at afstemme forventninger om præcis HVORDAN den skulle pyntes.

Således kom Kamille ud fra Matias værelse med en tusch i hånden og nu ser min skammel så således ud:


Kamille syntes også at ynglingsgemmestedet bag kommoden var lidt for ensformigt så der er både væg, bagbeklædning OG gulv også blevet pyntet.

Martin opdagede godt at hun kom ud fra værelset og gik straks ind for at se hvor stor skaden var.
Kamille, der nu sad på armen af sin far, pegede på stolen og sagde "tegne" hvorefter hun gemte sit ansigt i hans skulder.

Nu går jeg lidt rundt om stolen og overvejer om det bare er naturligt patina, eller om jeg gider hive alle hæfteklammerne af, forsøge at pletspraye og vaske betrækket for derefter at hæfteklamme det fast igen.

Nogle gange kan jeg godt blive lidt træt af konceptet børn! Også selvom de ser vildt søde ud når de skammer sig (og når de sover).

5 kommentarer:

  1. ja ved det men det virkede her, et råd fra min dagplejer af ;)
    Køb de værste (dem med mest kemikaler i) af disse vådklude, som bliver flittig brugt til sarte numser.
    Og gnid med dem på stregerne, de gik af her.
    Lene ;) håber det lykkes.
    Foresten også gode til klister mærker sat over alt

    SvarSlet
  2. AI AI AI Synne ... dit fine betræk på din fine skammel!!!! sikke en fræk unge :-)

    SvarSlet
  3. Ja de M*Gunger nogle gange ;)
    Proev med den der Vanish saebe man kan faa, den er rigtig god! Hvis det er de der gode "nemme at faa af" tusser saa skulle det kunne gaa af bare i alm. vask.
    Proev at redde den, for den er godt nok bare fiiiiiin.

    SvarSlet
  4. århhh nej altså. Øv hvor surt.
    Jeg stemmer også for de kemistinkende vådservietter - de kan fjerne bilsnavs fra fingrene...

    Held & lykke med det.

    Klem Maria

    SvarSlet
  5. Vådservietter! I guder.. godt nok vidste jeg at der var meget skidt i de klude, men ligefrem bruge dem til at fjerne pletter og bilsnavs med!?!
    Det må helt sikkert prøves. Tak for tippet :).

    Ellers må jeg prøve med vanish, tak Lone.
    Det kunne være fedt hvis jeg bare kunne smide hele stolen i maskinen ;).

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails