lørdag den 13. marts 2010

Jep jep ...

Er her skam endnu.

Er travlt optaget af at få indhentet det søvnunderskud jeg opbyggede op til min morfars begravelse. Indhente det fravær jeg havde på min praktik og få lagt alle tingene pænt tilbage i de rette bunker i vores eksistenspose. Den er blevet rystet godt og grundigt og lige nu ligger alle brikkerne og roder. Ikke kun pga. dødsfald, men også en helt anden livs-omvæltende oplysning.

Jeg er ikke helt sikker på om jeg er klar til at råbe det ud til hele verden hvad årsagen er, men det kommer på et tidspunkt så hav tålmodighed med mig (nej, vi venter ikke nummer 4 ;)).

En ting er sikkert. Alle de tilbagemeldinger, den støtte og de gode tanker jeg har modtaget i forbindelse med den sidste tid er jeg dybt, dybt taknemmelig for.
Jeg skylder jer en tusindfolds tak fordi I gad skrive til mig. Hver eneste ord er læst og taget ind i hjertekulen i mit bryst.

TAK!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails