mandag den 11. januar 2010

Sikke en pris!

 

Jeg er blevet gjort opmærksom på Museumsbutikken. De har de her fine smykker. Nogle af deres fine smykker er lavet ud af cykelslange og rav.

cykelslangearmbånd-museumsbutikken

De koster mellem 298,- for et armbånd og op til 548,- for en halskæde… FEMHUNDREDEOTTEOGFYRRE!!!

De har listet smykker under perioden: nyere tid *fnis*. Arhj men helt ærligt!
De skriver yderligere:

Et ravarmbånd med et spændende og moderne udtryk, som kan bruges til både hverdag og fest alt efter humør og påklædning. Armbåndet har 3 ravstykker og mange stykker udskåret cykelslange. Bredden på de udskårne cykelslange-"ringe" ligger på ca. 2 mm sat på en sort elatstiksnor og glider derfor nemt over hånden, når man skal have den på. Kollektion er kunsthåndværk, og vi skal i denne sammenhæng gøre opmærksom på, at alle smykkerne er unika. Derfor vil ravets udtryk og farve variere fra smykke til smykke.

Jeg tror jeg skal ned i til cykelhandleren i morgen og høre om han har flere gamle slanger jeg må få, så jeg kan lave mere kunsthåndværk! De er jo åbenbart deres egen vægt værd i guld.

Godt cykelsmeden ikke aner uråd!

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails