onsdag den 13. januar 2010

Det der skole-noget…

2ekstern_collage


.. det kan være temmelig tidskrævende til tider.
Siden starten af december har jeg kæmpet med en større opgave der har deadline i morgen!

I skrivende stund (00:22) er min lidelsesfælle – eller medforfatter, alt efter hvilken vinkel man ser det fra - ved at læse korrektur på min korrektur.

I morgen kører bilen igen mod Slagelse, hvor vi skal skrive vores opgaver under, og pænt aflevere dem til bedømmelse.

Jeg kan næsten smage den øl jeg har tænkt mig at hente med hjem i morgen. Har kun en forfrossen nisseøl i huset lige nu, og det er mere en pinsel end en fornøjelse at skulle åbne den. Klokken er også mere end jeg vil vedkende mig, for sådan en som mig hvor vækkeuret ringer 5.30.

Men ventetiden mens der blev læst korrektur andre steder har jeg brugt på Ebay. Har købt lidt forskelligt til et lille kreaprojekt jeg kan lave overspringshandlinger med (skal forsvare denne her opgave mundtligt sidst på måneden, og der skal jo nok læses op til).
Hvilket projekt det er skal I nok høre mere om. Lige nu vil jeg få afsluttet denne her opgave og komme i seeeeeng …

Kan I sove godt derude :).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails