lørdag den 14. november 2009

Shopping

 

Der er udsalg hos Nordhjem, og det har jeg så rigeligt benyttet mig af :-D.
Uhh der var mange fine ting og jeg måtte begrænse mig.

Men jeg fik silkepapir ….
silkepapir

gavepapir ….

gavepapiropvaskebørster…

opvaskeborster6 små kopper i melamin…

kopper   en pink bakke…

pink_bakke en orange brødkurv…

brodkurv_orange

et par clox til miiiiig …

clox_voksen_pink

halssmykke, det grønne med blomsten…

keramisk_vedhaeng  

en kande …

kande

en kuglepen (er spændt på hvilken en jeg får tilsendt)…

kuglepen

og til sidst en køkkenvægt …

kokkenvaegt  

Iiihhh sikke mange fine ting for den nette sum af knap 300,-!!
Mange af dem er tiltænkt at indgå i mit projekt “indret legehuset”. Har faktisk skrevet om det før, lige
her. Måske jeg en dag når til at gøre noget mere ved det end at købe ting ind til det!

Vi har også været ude og få taget årets julebilleder af ungerne i dag. Skulle jeg vise dem frem her? Eller skal jeg vente til årets julekort er sendt ud? Hmmm …. jeg kan ikke beslutte mig...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails