onsdag den 29. juli 2009

Mode blandt drenge


Vi var lige kommet ind ad døren og jeg var stadig belæsset med flere poser med tunge varer, da min ældste søn stopper midt i gangen, hiver bukserne lidt ned og spørger om han ikke må få hængerøv, mens han går videre med halvdelen af hans underbukser blottede.
Alle hans venner har jo hængerøv, og der er mange der siger at det er smart fortæller han.

Pludselig følte jeg mig gammel!

Hvad blev der af ungdomsoprøret? Mine piercinger og mine crasy-color hårfarver? At være i byen på en mandag? At synes at dem over 30 er viiiirkelig gamle? At holde fest på to ølkasser med 6 lunkne øl i plastikposen og en gammel kassetebåndsafspiller der knaser når man skruer op?!

Nu har jeg en søn der synes det er pinligt når jeg giver ham en drinksparaply og et lille hjerte med i madkassen. Jeg har en ægtemand, 3 børn, hund og egen matrikel med dertil hørende hus.
Jeg har grå hår og bruger rynkecreme.
Jeg bekymrer mig om borddækningen kommer til at være afstemt i farver og service til min, lige om lidt, 30 års fødselsdagsfest.
Og jeg har en søn der synes hængerøv er fedt!

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails