onsdag den 15. juli 2009

Er det fuldmåne?

Altså ...

20:30 Jeg går i seng (jubii,, det lykkedes at gå i seng tidligt)

21:00 Jeg lukker bogen, slukker lyset og lægger mig til at sove.

23:00 (vores soveværelsesvindue vender ud imod naboen carport, og her om sommeren står vores vindue på klem) Naboen kommer hjem og smækker igen og igen med bildørene. Hunden vågner og begynder at gå rundt og bjæffe.

01:00 Min datter vågner.

01:50 Min datter er stadig vågen. Jeg giver op og prøver at få hende til at sove ved brystet (VIRKELIG dårlig vane - I know!)

02:00 Naboen begynder at smække med bildøre igen, der kickstarter hunden!





05:00 Mandens vækkeur ringer

07:00 Jeg har ondt i lænden af at ligge stift med Kamille ind til mig resten af natten.

Kan næsten ikke vente med at se hvad næste nat bringer af eventyr....

P.s. Er der nogen der har set min humoristiske sans? Jeg tror jeg har tabt den et sted!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails