onsdag den 15. juli 2009

Lidt hjemmevideo

Yes yes, så går det fremad i det lille hjem. I lang tid har det kun gået baglæns, men i dag skete der ligesom nogle forbindelser i det lille hoved og plups... fremad gik det. Og lige på månedsdagen hvor hun blev 9 måneder.
Jeg taler selvfølgelig om at kravle.
Da Kamille havde kunne kravle i en time have hun væltet et glas vand på gulvet der stod på stuebordet, været ovre og undersøge brændekurven (så er det tid til at flytte lampeolien!) OG set sig varm på hundemaden. Ooohh sikke en herlig tid vi går i møde...

Kravlemusen er nået at blive lidt træt inden jeg fandt på at fange øjeblikket på film, så lidt surhed har sneget sig ind. Det første minut er mest interessant, rent kravlepralsk. De efterfølgende 2 minutter er mest bare mig der svælger i mit eget afkom ;).


Og så er der denne jeg optog et par timer inden kravlevideoen.
Den er optaget med mobilen, og mens jeg optog havde jeg åbenbart lige glemt hvilken vej sådan en mobil skal holdes hvis klippet skal over på computeren bagefter!! Men vi hygger os nu stadig, selvom vi er på siden ;).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails