søndag den 12. juli 2009

Britney Spears i parken


Jeg var der, og jeg sang og hujede og lod mig opsluge af stemningen sammen med de andre.

Jo, hendes optræden var lidt tam og det var tydeligt at hun mimede til play back, men showet var FEDT. Utroligt dygtige performere i hobetal.
Vi fik hørt alle de gode hits, og set "aben" - lige der foran os.

Bagefter drog veninden og jeg ud i det københavnske natteliv hvor vi endte på Sams bar. Det var lyst og tidlig morgen før vi drog hjemad til lånt lejlighed og sov et par timer inden vækkeuret ringede os op, for jeg havde en familieforpligtelse - 80 års fødselsdag.

Det var fantastisk at se min lille familie igen, for selvom der kun var gået knap 24 timer siden jeg vinkede farvel til dem alle, har jeg oplevet så meget at det føltes som flere dage (og i guder hvor gjorde mine bryster ondt, så Kamille og jeg fandt lige et sted i fred så hun kunne få lidt mælk og jeg kunne holde ud at være til).
Jeg har en masse video på mobilen som pt. er ved at blive lagt over på computeren. Jeg skal se hvad jeg kan gøre ved det så I også kan se det. Men jeg lover ikke at det bliver i dag. Jeg kan godt mærke at det ikke er lige så nemt at være oppe hele natten og kun få et par timers søvn som det var for 10 år siden! ;)
Billedet er lånt herfra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails