søndag den 23. marts 2014

En lille snittet ske



Det startede med en lille blok lindetræ og en ny indkøbt hulkniv (yay for nyt værktøj!).

En søndags tid senere, lå der en lille fin ske.
Min første, men ikke den sidste!
Jeg har længe ønsket mig, at prøve at snitte en ske. I dag kom fik jeg endelig muligheden og jeg er ret godt tilfreds med sådan et første forsøg.
Mens børnene gyngede, gravede huller og serverede muddersuppe for mig, så sad jeg der i forårssolen og snittede.

Oh livsglæde, jeg fangede dig! Lige der midt i solen.



3 kommentarer:

  1. Sikken en smuk ske, hvilken snitte kniv/ andre redskaber brugte du?
    Forårshilsner fra Anne

    SvarSlet
  2. Hvor er den flot :-) sikke en fantastisk ting at lave med hænderne :-)

    SvarSlet
  3. Sikke et resultat – er meget imponeret! Og så den første af slagsen – vildt! :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails