onsdag den 13. marts 2013

Hun købte kun ørerensere...


I sidste uge mødte mødtes jeg med en jeg har kendt det meste af mit liv.
For tiden går hun og buler ud på midten. Hun har gang i noget mosteri på mine vegne og noget forældreskab på hende og kærestens vegne (Hviiiiiin, det bliver så vildt!).

Længe har det der med børnebørn været min tjans alene, og jeg hár jo forsøgt at sikre menneskehedens fremtid alene.
Men nu kommer der konkurrenter. Og hvor ér det dog fantastisk! Vi er mange der glæder os helt vildt.
Ikke mindst mig, der ikke har prøvet sådan noget med at være Moster før.
Alle de ting jeg skal strikke...

Hende der eksisterer rundt om den pige jeg skal være moster til, hun er min lillesøster.
Hende og jeg er så forskellige som nogen kan være.

I sidste uge gik vi på shopping, efter hun havde præsenteret Dalle Valles buffet for mig (herover er min Frozen Lemonade foreviget. Muuuums!).
Jeg var, pg.a. den dugfriske månedsstart, højt på gren og havde lidt at undvære. Jeg slog mig ned på en prisme, en kurv (den gamle var ligesom blevet for lille til det garn jeg har i stuen!), en halvædelsten, en anden kurv i udskåret træ (arhmen, den var billig, Det var den altså!), nye filtenåle (de var også billige) og del småting mere.

Min søster, hun købte løgpulver og en frisk omgang ørerensere. Det manglede de nemlig derhjemme.

Gad vide om jeg nogensinde får lov til, at passe hendes barn?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails