torsdag den 10. januar 2013

Vil du købe Donna?







Det lille vandmærke kan ses på billedet her.


Vil du købe min Alexander Wang "Donna" taske?
Det har været min lille baby men nu har jeg så taget den tunge beslutning at sende hende videre ud i livet.
Jeg føler ligesom ikke jeg kan give hende det liv hun fortjener... ;).

Så vil du købe hende?
Hun er såååå blød og lækker. Den eneste plet der er på, er et lille vandmærke da min vandflaske lækkede en dag (PIS!), ellers er den utroligt velholdt.
Jeg har endda før læst at man kan få sådan en vandplet væk med noget skindsværte? Google eller din lokale hælebar er din ven her, tror jeg.

"Tasken er af det lækreste materiale i form af vasket læder. På taskens front ses 4 lommer og en vertikal lynlås der fortsætter på bagsiden, der gør det muligt at justere taskens bredde. Taskens skulderrem er justerbar og bindes efter eget ønske. Indvendigt er der et præget signaturlogo under en anvendelig lomme med lynlås. Tasken har et super eksklusivt, råt og casual look."


  • Størrelse: 43 cm bred, 33 cm høj, 40 cm maksimum skulderrem
  • Materiale: 100% lammeskind
  • Detaljer: Vertikal lynlås detalje, lommer, sølv lynlås-lukning, justerbar bunden skulderrem

Der medfølger dustbag.

Nyprisen er 6.000,-.
Hvad skal den koste siger du? Jeg tænker et sted omkring 4.000,-.
Den kan sendes med forsikret post eller vi kan mødes et sted omkring Amagerbrogade, København til personlig overdragelse.

Skriv til synnepetersen @ gmail . com hvis du er interesseret :).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails