lørdag den 15. december 2012

Dejlige timer hos SkønVirke



Dyb koncentration om en kugle som Kamille broderede efter Theas anvisninger. 
Jeg har desværre glemt at få et billede af den.








Kamille har lavet lysmanchetten herover.

Min datter og jeg har tilbragt de dejligste timer hos SkønVirke i dag.
Der var åbent værksted fra 12-16, men vi kom først derfra kl. 17.30 - hvorefter min datter faldt omkuld og faldt i søvn kl. 19.15 efter mere end 5 timers syning, tegning, knudebinding, snak med de voksne og ikke mindst fylde maven med varm saft, madpakke og småkager. Hun var ikke til at få med hjem igen!

Det er mine gode veninde Thea der har åbnet sit helt eget kreative værksted.
En drøm får vinger og flyver derudaf.
Hold øje med det værksted. Jeg tror jeg kommer til at ske gode ting derinde!

*****************************************

Disclaimer: Thea fra SkønVirke har ikke bedt mig om at lave dette indlæg. 
Jeg har heller ikke fået noget for det. Jeg laver dette indlæg af lyst og egen fri vilje.

8 kommentarer:

  1. Det lyder til at have været en rigtig dejlig dag - og fine fine billeder :)

    KH Maria.

    Ps: Lidt ærgerligt man næsten føler man skal skrive det, når man IKKE laver betalt reklame ikk ? Jeg gjorde det selv den anden dag, da jeg skrev om Meraki af egen lyst. Tænkte at det var underligt jeg synes det var nødvendigt at skrive at det altså ikke var et sponsoreret indlæg, me nrart at se jeg ikke er den eneste med de tanker.

    SvarSlet
  2. hvor ser det godt ud ! Fyldt med kreativitet, farver og muligheder:)

    SvarSlet
  3. Hej Synne,
    apropos Kamille og strik - kig his panduro :-)
    http://www.pandurohobby.dk/Catalogue/40-Sy-Strik/4040-Garn/404040-Garnetilbehor/1/021758-Quick-Knit-6-cm
    mange hilsner - og tak for i går -
    Kristina

    SvarSlet
  4. Hold op hvor ser det bare hyggeligt ud, rigtig krea-julestemning :)
    Hvis du har tid ville jeg blive glad for at du tjekkede hvad jeg har gået og syslet med,
    www.lillesod.dk

    SvarSlet
  5. -Og selvfølgelig glædelig jul.... ;)

    SvarSlet
  6. Det ser hamrende hyggeligt ud! Sidder helt og glæder mig til, at mine drenge bliver gamle nok til den slags - og krydser fingre for, at de har lyst :-)

    SvarSlet
  7. fandt lige en til - på Pinterest! http://pinterest.com/pin/44191640065188262/
    sig til hvis du vil inviteres til sitet (hvis du ikke allerede er på:-) )

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails