fredag den 14. september 2012

Kreativitet, spiritualitet og menneskelig forventningsangst!

Nogle gange elsker jeg bare, at lade mig føre af universet.

Sad her og gloede på min skærm tidligere. Ville gerne skrive noget, dele noget.
Der er tit så mange tekster der dukker op i mit hoved når jeg ikke har mulighed for at fange dem og skrive dem ned. Når jeg så sidder og har lyst til at skrive, så er der tomt!! Slukket for den kreative åre.
Jeg forsøger måske at tvinge noget frem, som bliver lidt ligegyldigt.
Og angsten kommer krybende. For ikke at skrive godt nok. For at skuffe dem der læser med.
Fordi det netop skal hives frem, istedet for de gange hvor jeg skriver fordi jeg ikke kan lade være og mine fingre danser over tastaturet uden pauser. Det eneste problem er mine tanker der skaber hurtigere end mine fingre kan nedfælde det. Det er de gange hvor jeg ikke tænker over hvem der læser med, men hvor jeg skaber fordi jeg kan.

Der var intet danseri her til formiddag.

Så jeg gik ud i mit køkken og stegte mig nogle fiskefrikadeller (ja, jeg ved godt at klokken var 9:30 på det tidspunkt.).
Scrollede min blogliste igennem og læste på må og få.
Trykkede på links og lod mig føre af det der lige fangede mit øje (nogle ville kalde det at spilde tiden og kede sig, men se nu...).

Og så var den der. Lige det jeg havde brug for.
Wow det er godt.
Mens du henter en kop the og sætter dig godt til rette, så vil jeg ud og skabe - sammen med mit geni ;).


P.s. Og så ved jeg i øvrigt lige præcis hvad jeg skal gøre, næste gang teksterne banker på mens jeg ikke har tid.
Fantastisk!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails