fredag den 17. august 2012

Er det ikke sådan ca. eftermiddag nu? (vinderen er...)

Nu lavede vi jo totalt rod i kommentar-tråden, men jeg har talt og I var 12 glade deltagere i min hurtige lille give away om mit fejlstrik (eller, fejl og fejl. Lad os sige, at det var Milles hoved der var for stort og ikke strikket der var noget i vejen med!).

Anyway, skønt I gad deltage :).

Jeg kunne ikke huske hvad den der side vi plejer at bruge til at genere et tal mellem x og x hedder, så jeg råbte på Matias der sad på sit værelse bag en lukket dør. Altså, indtil jeg kom i tanke om, at jeg ofte beder ham om, at lade være med at sidde inde på sit værelse bag lukket dør og råbe på mig.
Så gik jeg pænt derind og bad ham om, at vælge et tal mellem 1 og 12.

Han tænkte sig om og sagde nr. 4.

Det vil sige, at Alice M. løber med huen :).

Alice, send mig en mail, så får jeg sendt huen ud til dig i starten af næste uge.

Mille, hun mangler jo stadig en hue, så jeg er startet forfra. På pind 3 i 50% silke/50% hør. Det kommer jeg SÅ meget til at fortryde... *strikke, strikke, bande, bande*.

Kan I have en dejlig fredag allesammen.

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails