fredag den 3. august 2012

Den der hypede nederdel - nu med DIY

Modebloggerne skriver om den.
Krea-bloggerne syer den i stor stil.

Den der draperede nederdel, der dukker op flere og flere steder!

Her er min egen version (billedet er fra Instagram, beklager kvaliteten):


Jeg fandt det første link til DIY hos skønne Binemor. Binemor linker videre til Maries gode guide, men jeg forstod simpelthen ikke drejningen indtil jeg så Fredes fantastiske DIY tegning. Og vupti, så havde jeg min egen version også.

Gad vide hvor mange farver jeg ender op med at have den i?!

God fornøjelse :).

3 kommentarer:

  1. Blærerøv! Bare fordi, at du har sådan nogle gode stænger, at du kan lave den så kort! ;-)

    SvarSlet
  2. Hvor ser du godt ud Synne, den er bare smart den nederdel !
    Jeg skal også igang med at sy en, ikke til mig selv, men til min datter :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails