tirsdag den 7. august 2012

Åh jeg har glædet mig!

I dag skal jeg tilbage på syskolen.
Tirsdag. MIN tirsdag.

Jeg har været væk alt for længe, men nu er tiden endelig til, at jeg kan komme tilbage.
Jeg kan næsten ikke vente med at komme igang igen.

I går var jeg så på jagt efter stof til mit første projekt. Fandt noget der var ok der kom med hjem, men også noget jeg slet ikke havde regnet med.
Gule tern!
Jeg har ledt efter gule tern meget længe og nu lå det lige der og gloede på mig!!


Jeg aner ikke hvad jeg skal bruge det til, men jeg er sikker på at jeg finder det rigtige, med inspiration fra de andre tirsdagsdamer og Line.

Hvad jeg skal sy i dag, må jeg vise frem en anden dag.
Jeg tror det bliver godt!

Billedet er fra Instagram hvor jeg vist, i ren iver, fik skrevet noget om en tekstil-orgasme!

2 kommentarer:

  1. heldig dig og hils :)

    dejligt stof ..

    SvarSlet
  2. Ja, jeg føler mig også heldig.
    Det er bare luksus-timer derinde :).

    Skal nok hilse.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails