torsdag den 3. november 2011

Dage med indhold.





Hvad gør man når 2/3 af børneflokken bruger natten til, at have feber?
Man sætter farten ned.
Læser bøger, spiller lidt musik, bager.
Sidder sammen og nyder at have tid til, at kigge hinanden i øjnene.
Og vupti, inden dagen er omme er feberen væk og vi kan alle drøne ud i livet igen næste dag.

Nej, jeg siger ikke at nærvær kurerer feber. Men det kurerer længsel for en stund.
Apropo længsel, så har især min mellemste søn lidt under, at hans mor har arbejdet døgnvagter, aftenvagter, "jeg er altid på arbejde mens I har fri"-vagter.
Og selvom jeg er gevaldigt ked af, at sige farvel til mit arbejde, hvor mit vikariat udløb og kontrakten ikke kunne forlænges igen p.g.a. besparelser, så må jeg også sige at jeg nyder at indhente det forsømte.

2 kommentarer:

  1. Det lyder altså hyggeligt at være syg hjemme hos dig ;o)

    Har også selv en lille feber ramt røver herhjemme... Og han vil hverken bage, lege, spise...Han vil bare sidde og hygge og se tegnefilm....

    Kh. Trine

    SvarSlet
  2. Tak :).

    Årh øv da. Stakkels pus.
    Det kan være at dit pus er hårdere ramt end vi var. Feberen var slut allerede ved middagstid, så jeg tror dybest set bare de skulkede ;).

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails