onsdag den 12. oktober 2011

Min lejlighed har fået gevir!

Jeg er nede. Har mistet stemmen, hvilket er det værst tænkelige tidspunkt!
Dette efterår har været hård ved mit helbred, og vi er ikke engang rigtig inde i efteråret, rent vejrmæssigt, endnu.

Nå men, skidtmads eller ej. Jeg måtte ned og handle i dag, for min store dreng fylder 9 år i morgen og skal forkæles med morgenbord. Da jeg bor lige over Brugsen her i byen er det nemt lige at smutte derned og handle det mest nødvendige, når det føles som om der er alt for langt op til Netto.
I dag blev det mest nødvendige, sammen med æg, juice, flag og alt det andet, en wallsticker til 40,-.
Da jeg så den vidste jeg lige hvor den skulle sidde.






Selv synes jeg det blev ret fint.

2 kommentarer:

  1. Jeg synes også, at det er blevet ret fint :-)

    Og du har fået skoskabe op. Nice!

    God bedring og tillykke med Mathias <3

    SvarSlet
  2. Hmmm...prøver igen, for den forrige besked forsvandt.

    God bedring og tillykke med Matias <3

    Og ja, det er blevet fint med wallstickeren - og de nye skoskabe :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails