torsdag den 13. oktober 2011

De vil så gerne bare forståes..

I dag fylder min store, dejlige, intelligente, sensitive dreng 9 år. NI år! What....!?

Min store dreng er den evige prøveklud og den der gør vejen nemmere at træde for sine mindre søskende.
Det er et stort ansvar, sådan at være storebror.

Her til morgen fik han sit store ønske opfyldt: En mobiltelefon. Men mere om det i morgen. I dag har jeg noget andet jeg vil fortælle om.

Igennem Matias fik vi en helt ny viden om vores familie. En gudsbenådet dygtig lærer sagde til mig engang: "Jeg tror dit barn er højt begavet". Det satte en lavine af begivenheder igang, som jeg dengang slet ikke forstod omfanget af.
Ikke blot lærte jeg pludselig min søn bedre at kende, men jeg forstod pludselig mig selv bedre at kende og mange brikker faldt på plads, en efter en, med et stort brag!

I dag faldt jeg over denne video, som jeg vil dele med jer. Jeg sad med kuldegysninger og en tåre i øjenkrogen det meste af de 10 minutter den varer.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails