fredag den 15. juli 2011

Flyt jer, her kommer moooooar...


Jeg plejer at overlade computerspil til den mandlige drengede del af familien.
Mage til tidsspilde. Hvad får man egentlig ud af det.
Næ så hellere heppe med et godt stykke hækletøj mellem hænderne imens.

Men i går aftes kom jeg vist til at udfordre i Mario Kart, og pludselig kunne jeg huske hvorfor jeg engang som teenager kunne bruge nætterne sammen med vennerne på at spille computerspil.

Weeeeh, her kommer mor med hiv og sving.

Og unger, watch out, der er en ny spiller i byen. Og hun er ikke bange for, at bruge feje tricks.
Muhahahahahaha......

P.s. Nej det var ikke ungerne jeg udfordrede. Og ja, der er to glas på bordet ;).

2 kommentarer:

  1. He he....romantik og spil...to sider af samme sag? ;-)

    Og jeg ved godt, hvem der drak af det andet glas...*Rækker tunge til dem, der ikke ved det, og føler mig enormt meget "In"....eller nowet*

    SvarSlet
  2. To glas, og Mario - det lyder som den perfekte date !

    Hurra altså - for sommer, og for dates :-)

    KH Maria

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails