fredag den 6. maj 2011

Markeds-feber

Dét der marked, selvfølgelig.


Jeg tussede over broen og var med. Bare sådan på gæstebasis. Det eneste jeg pt. har for meget af er vasketøj, og det tror jeg ikke er det store salg i.
Der var til gengæld mange andre der havde til overs. ORV manner!
Ja jeg glemte helt at få taget billeder, for tiden gik med så meget andet. Men jeg fik da et par billeder fra børnenes sansezone. Mon dog ikke der er et par andre blogs der har fået taget billeder af de mange tusinde fine varer? I skal være velkomne til at smide et link under kommentarerne hvis I laver indlæg med billeder. Jeg vil seeee :).
Nå´m det var den zone vi kom fra.


De her to var med på eventyr. Lillesøster piller for meget, så hun måtte blive hjemme.


Drengene fik en på opleveren i mandehallen.


Og jeg fik shoppet hos tøserne.

Til min symaskine:

Til mine tomme vægge:


Fra skønne AB´s hånd og mit yndlingskøb fra i dag.

Vel hjemme igen, efter 300 km på landevejen -de sidste 80 med servietkugler flyvende om ørerne fra bagsædet (!), 3 timers intens markedsopleven og verdens bedste knus, så er det ikke det værste sådan at blive inviteret på clubsandwich og øl.


Og nu vil jeg kollapse på den nærmeste sofa!!

P.s. Mille siger tak for hatten...

6 kommentarer:

  1. Sikke nogle skønne ting, du fik med hjem - er helt vild med plakaterne!!! Jeg fik vist resten af det grønne stof med de hvide kløvere :) Fantaaaaastisk marked!

    SvarSlet
  2. Jeg har lagt billeder ind fra Pakhus 16, og du er velkommen til at kigge :-)
    Og du har ret, det var en fantastisk oplevelse at se alle de kreative tøser samlet et sted. Jeg gør det gerne om en anden god gang.

    Her kan du se billeder:

    http://sysletrolden.blogspot.com/2011/05/en-fantastisk-dag-i-odense.html

    SvarSlet
  3. Jeg er så selvfed, at jeg straks tænker, at det er mit knus du hentyder til ;-) Det var i hvert fald skønt at se både dig og drengene igen! <3

    SvarSlet
  4. Betine - hehe, ja jeg ville gerne have haft det hele, men pengenpungen sagde nej. Og det var jo godt for dig. Men lækkert er det. Tillykke med købet.

    Henny - Dejlige billeder. Har været forbi, og også stillet dig et spørgsmål om jeg må låne et af dine billeder. Mine hæklede pølser fik jeg nemlig ikke selv et billede af, men det gjorde du ;).

    June - Jaah, det var også dit <3 :). Skønt at se dig igen også. Kom snart forbi ing´, jeg er altså lidt handicappet uden bil.

    Knus i alle højder.

    SvarSlet
  5. Eeeeeiih, Synne! Var det dig? Det skulle du da have sagt. Nu sidder jeg jo og tænker, hvordan var det nu hun var? Hvordan så hun ud og så videre. Det gik jo så stærkt med den handel og jeg vidste da slet ikke, at det var selveste Synne jeg handlede med. Og tak fordi du købte hende!

    Kram AB

    SvarSlet
  6. Jamen tak fordi jeg måtte :).
    Det er mig der havde to 50ére og går rundt og går tur med mit sengetøj og især min store dreng var travlt optaget af at tale om glas´ smeltepunkt med din makker ;).
    Jeg pakkede billedet ind i det stof jeg havde købt.

    Og ja, jeg blev altså så genert af at traske rundt på det marked, så med mindre jeg blev genkendt så gik jeg bare rundt og var hemmelig.

    Knus

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails