torsdag den 24. marts 2011

At flytte ud..

En 6 siders lang indkøbseddel (ja, det er så kun det jeg skal have) til IKEA er printet ud til morgen hvor vi skal købe alting.
En håndskrevet ved siden af, der har alt fra en kost, hvidløg, bagepapir, grydelapper, rengøringsmidler, rødvin (stor) og meget mere skrevet på.

Et forhenværende ægtepar der deler køkkenet op i to. Den ene halvdel i kasser, den anden på de nu lidt tomme hylder.

Stablen med flyttekasser der fylder mere og mere i stuen og vi må kringle os rundt i rodet.

Det er stor flytteweekend.

Det bliver eddermagene mærkeligt.

Vi ses på den anden side, eller når jeg får hul igennem til internettet i min nye hule.

3 kommentarer:

  1. Det lyder ikke som den mest fornøjelige omgang shopping.

    Håber du kommer hel gennem weekenden.

    SvarSlet
  2. Mon ikke dog. Jeg har overlevet mere den sidste tid end jeg troede muligt.

    Tak for dine tanker.

    Knus,
    Synne

    SvarSlet
  3. Jeg er ikke i tvivl om, at du klare den bakkede følelsesmæssige ruscheturen og er lige så sikker på, at du lander igen, lige der hvor du har det allerbedst.

    Knus Meyer

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails