søndag den 5. december 2010

Kan du lide Twilight?

På en tur i Netto i dag spottede jeg pludselig nogle meget kendte ansigter.
Oppe ved kassen stod en kasse med DVDér. Jeg tog en op og åbnede den.
Jo, det var skam Twilight filmen. Den der udkommer på DVD netop i dag!
Nummer 3 i rækken, hvor Victoria har sat en hær af nyfødte vampyrer efter Bella.

Jeg troede det var løgn da kassedamen slog den ind til 125,-.


Så hvis du ellers kan komme uden for matriklen, så kan jeg helt sikkert anbefale en tur i Netto.

Ud over det jeg oprindelig kom efter, så røg der også denne lille Bambi familie ned i kurven.
Jeg er ramt af en gal Bambi-dille for tiden!

3 kommentarer:

  1. Twilight-filmene er fede! :-) Tillykke med købet!

    SvarSlet
  2. Tak og ja, dét er de, men som det er mest: de når kun bøgerne til sokkeholderne ;).

    De andre film har de ramt godt, men i denne her synes jeg de mangler en vigtig del af historien.
    Den måde hvor Edward er temmelig overbeskyttende overfor Bella, så hun selv er lige ved at få pip. Selvom de er i deres sædvandelige symbiosetilstand.

    Men okey, historierne har også udviklet sig og er blevet mere lagdelte og komplekse efterhånden som bøgerne blev skrevet. Jeg kan godt se, at det er svært at rumme sådan en bog på alm. spilletids længde.

    Det forhindrer mig nu ikke I at være Twilight på DVDén som det første hvis jeg ligger syg f.eks. ;).

    Skal vi snart ses?
    Playdate på Christianias julemarked f.eks.?

    SvarSlet
  3. Uhh jeg er Vild med den historie, og en lille bitte smule vild med Edward

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails