fredag den 17. december 2010

De sødeste japanske tøjdyr du selv kan lave.

Kender du Naomi Tabatha?

Nå ikke.

Bare rolig, det gjorde jeg heller ikke.
Men det gør jeg nu kan I tro. Og jeg kan næsten ikke vente med at lære hende endnu bedre at kende.


Naomi har lavet de mest fantastiske hobby bøger, med udgangspunkt i 60érne og 70érnes Japanske legetøj.
Og nu kommer den første oven i købet på engelsk (billedet herover).

Jeg raslede de sidste mønter ud af julekassen i går aftes og bestilte begge bøger.
Toéren fandt jeg på Etsy og den engelske oversættelse har jeg forudbestilt lige her.
Jeg måtte virkelig styre mig for ikke også at købe nr. 1 på japansk også så jeg kunne se den NUUU.
Men nej, jeg holdt mig i skindet og venter pænt på den oversatte version frigives. Ifølge Amazon er det d. 7. feb 2011 og SÅ lang tid er der jo heller ikke til det, vel? Da jeg jo skal forsvare min bachelor sidst i januar, så tror jeg ikke der bliver den store tid til at sy søde tøjdyr inden februar alligevel (I kan godt høre hvordan jeg virkelig overtaler mig selv her, ik´).



P.s. Var det dig der vandt i årets fedeste Give Away?

3 kommentarer:

  1. De ser rigtig nok skønne ud de bøger:) Så må du glæde dig til februar, når bøgerne kommer, og du har tid til at sy.
    God jul.
    Kh Puk

    SvarSlet
  2. Spændende bøger!
    Er ret vild med den fine bambi, sådan en ville jeg gerne lave :-)

    SvarSlet
  3. @Puk - Jahh jeg glæder mig til februar og lidt fri!
    Jeg glæder mig godt nok også til at bladre i mine nye bøger :).

    @Louise - det var helt sikkert også forside bambien der fik mig til at spotte bogen i første omgang.
    Jegf glæder mig vildt til at se om jeg kan få et nogenlunde lige så fint resultat som Naomi.

    Kh,
    Synne

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails