tirsdag den 30. november 2010

Vinderne af Give Away

Wohoow! Sikke mange der havde lyst til, at være med i lodtrækningen om de fine præmier fra Småfolk.
Jeg er meget beæret over, at så mange havde lyst til at deltage.

117 lodder blev det til.

Skal vi komme igang med udtrækningen?
Random.org udtrak vinderne.

1. præmien gik til nr. 83.
Carro/mysigtdesign der skrev: "Småfolk är en STOR favorit hemma hos oss. Vill såklart vara med i ditt fina lotteri. Har även gjort lite reklam på bloggen..."

2. præmien blev nr. 28.
Laura der skrev: "Dejlig gevinst. Krydser fingre for at pakke julegaverne ind i æbler i år. Kh Laura"

3. præmien var nr. 4.
Mette Vork der skrev: "Jeg er bare SÅ vild med Småfolk - det er bare det lækreste design!"

De to "trøstepræmier" er nr. 42 og nr. 103.
Mørk der skrev: "Bare smid mig i puljen, tak!"
og
REBECCA der skrev: "Hvor er det fint! :) Håber jeg vinder det, så jeg kan give det til min lille nyfødte fætter! :)" 

Stort til lykke til de heldige. Send min straks en mail med jeres adresser, så sender jeg tingene ud.

Har I ellers set Småfolks nye vinterkollektion? Jeg bliver nødt til at blive rig så jeg kan købe det hele!
Jeg har fundet mine pige-favoritter frem herunder.





Jeg har lånt ovenstående billeder fra Småfolks hjemmeside.


P.s. Jeg har faktisk allerede den næste julegave klar til jer. Det er blødt og lækkert.
Vil I vide mere?
Stay tuned ;).

2 kommentarer:

  1. Tillykke til de meget heldige!

    SvarSlet
  2. Yipeee!!!! Jag vann, jag vann. Tusen tack. Har mailat. /Carro

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails