lørdag den 30. oktober 2010

I *heart* musselmalet


Som så mange andre elsker jeg også musselmalet porcelæn.
Men med 3 små børn og et studie, er det ikke noget jeg kan komme i nærheden af særlig tit.

Efter jeg så dette indlæg gik jagten ind på Blå Palmette.
Og julen faldt sørme tidligt i år. Jeg fandt dem billigt på nettet og sendte linket til min mor og svigermor med hentydning til julegaver.
Og allerede få dage efter kom posten med en pakke til mig. Indeni var to smukke Royal Copenhagen tallerkener fra min mor (og jeg ved der er flere på vej til jul - jubiiiii :)).
De er SÅ smukke og jeg er sikker på at maden smager en lille smule bedre når den bliver spist af disse tallerkener.

Vil du have tippet til de billige tallerkener? Her er de runde, og her er en smuk oval en.
Jeg har forkælet mig selv med en oval også, og glæder mig meget til den kommer med posten.

3 kommentarer:

  1. De er SÅ smukke. Jeg havde ellers bestemt mig for at begynde at samle på stellet, men så fandt jeg ud af, det er udgået. Men måske man alligevel skulle anskaffe sig tallerknerne og så mixe det med mega mussel?

    SvarSlet
  2. Ja det ville da helt sikkert også se smukt ud med den kombination.

    Mvh,
    Synne

    SvarSlet
  3. rart plader! Jeg tror, ​​jeg har set en før

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails