tirsdag den 13. juli 2010

Soveværelsespynt


På en hylde i mit soveværelse, sidder der en bamse der er forbudt at lege med. Det er Ninus.
Han er gammel og træt og gider kun sidde og se lidt betuttet ud.
Han har været min fars, inden han med ære blev overrakt til mig.

Jeg har pyntet ham med en halskæde. Jeg er ikke helt sikker på at han er fuldt ud tilfreds med det, men han finder sig i det indtil videre.


I den anden side af hylden står der et udvalg af bøger, der er gode at have ved hånden.
Både til sjælen, øjnene og bare for sjov.
Til pynt står der en gammel kinesisk møntfigur som jeg har arvet. Den har fået den fornemme opgave at passe på nogle af mine smykker.




Mine tegninger og et billede jeg faldt pladask for hænger i alkoven og venter på den rette ramme.
Billedet med englen så jeg og måtte have med hjem.
Jeg bryder mig ellers ikke vildt meget om religiøse artefakter som indretning, men dette billede talte til mig. Farverne, budskabet om en beskyttende engel.
Det måtte bare med hjem.


Kan I have en god dag derude :).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails