onsdag den 28. juli 2010

Re-inkarnation af Anders And?

Den uheldige del altså. Jeg ville ikke mene at jeg hidser mig op på Anders And måden (måske lige en enkelt gang om måneden, men det er en helt anden snak).
Om jeg skræpper for meget vil jeg lade andre afgøre...

Men det er uheldet jeg vil have fokus på her.

Således ligger jeg her, på 2. dagen af min længe ventede praktik på børneafdeling, på min sofa.
Min føromtalte ryg havde IKKE godt af en dag på gangene *bande svovle*. Jeg var måske lidt for kæk og for dopet af panodil/ibuprofen-coctail da jeg tidligere påstod at ryggen var ved at være ovenpå igen!

I morgen skal jeg heldigvis til den lokale Gudeklinik, så fredag har jeg  besluttet at jeg er i tip-top stand igen. De plejer at kunne udføre små mirakler hos Michael.

En lille bitte del af mig er dog en smule bekymret.
Jeg har gennem de sidste 6 år haft et piskesmæld og er 5% invalid pga. det. Jeg tager mine forholdsregler og lever med det, men, at ligge her 1½ uge efter mit uheld og stadig have rigtig ondt gør mig altså bekymret. Bekymret for fremtiden.
Bekymret for at få taget min bevægelsesfrihed fra mig.
Som de kloge siger, så er det først når vi mister noget at vi bliver klar over hvor meget det betød.

Jeg vil SÅ gerne have gjort mine bekymringer til skamme. Så skal vi ikke aftale at, det bliver de?

Og for at vende tilbage til Anders And syndromet og for at toppe min dag, så lå jeg og sov i min seng i morges hvor Martin kommer ind for at klæde Kamille på.
*småkage!* Så var jeg vågen!!!
Kamille har en rigtig dårlig vane med at kaste sig baglæns når hun sidder i sengen. Det er ikke bare lidt tilt, nej hun kaster sig tilbage med alle sine kræfter! Hun plejer jo bare at ramme dyner, men denne gang var min mund i vejen for hendes baghoved!
Så nu har jeg, ud over ondt i ryggen, to stk flækkede læber og en øm fortand der også lige måtte bløde lidt!
Underlæben får et lækkert sår og hævelse, overlæben blødte ikke men har fået en lille sprække. En af den slags der sagtens kan mærke hvis man drister sig til at smile. Det vil jeg så lade være med, altså smile..

Det er dage som i dag hvor jeg virkelig får lyst til at råbe RØV ud af vinduet!

ØV!!

3 kommentarer:

  1. vil lige sende dig en lille kærlig tanke med sådan en dag... håber snart du er nogenlunde oven på igen...
    KH Micha

    SvarSlet
  2. en stor krammer fra jyde-søs :) Håber ryggen snart går i orden og at fremtidige Tycho Brahes dage holder sig på et minimum!!

    SvarSlet
  3. Micha - tusind tak. Det var sødt af dig.

    Jannie - Tycho Brahes dage burde forbydes. Tak for krammeren.
    Vi ses til august, ik`. Møs.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails