torsdag den 22. juli 2010

Bestillingsarbejde






En sommerhat til en lille pige der snart skal på ferie.

P.s. Min ryg er stadig øm, men det er gået fra ægte invaliderende smerter til åh-jeg-tror-ikke-min-ryg-kan-tåle-at-jeg-hjælper-med-at-rydde-af-efter-frokosten,-jeg-må-hellere-blive-siddende-ved-symaskinen-mens-du-passer-børn.
Jeg har kraftigt på fornemmelsen at mine undskyldninger for at ligge til pynt snart bliver meget tynde.
Men det er egentlig også ok. For nu regner det og så kan man alligevel ikke lave noget fornuftigt.

Det skulle da lige være pandekager sammen med ungerne..

3 kommentarer:

  1. nøøøj den er fiin... hvem der bare ejede sådan en. ;-) Super godt arbejde og god bedring med ryggen, ;-)

    mvh. Kristiane

    SvarSlet
  2. Tusind tak :). Og tak, det går heldigvis fremad med ryggen.

    Kh,
    Synne

    SvarSlet
  3. Den gule er bare rigtig rigtig lækker.

    http://smykkestykke.blogspot.com/

    Kærligst fra Ditte

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails