lørdag den 10. juli 2010

Orden på sagerne






Længe har vores soveværelse lignet noget der kunne få selv en teenager til at rødme.
Men ikke mere (lige nu ihvertfald).
Nu er mine tekstiler farvesorteret og lagt sammen. Jeg synes det ser hammer godt ud, og det giver et fantastisk overblik over hvad jeg har at gøre godt med, i stedet for, at jeg står på hovedet i en bunke eller pose.

Jeg fik også sparket tilstrækkeligt til manden til, at han satte min knage op. Så nu ligger mine få tasker heller ikke og roder på gulvet mere.

Oven på min kommode med tekstiler, bøger og alt det andet, er der små æsker med hemmeligheder. Knapper, et kit til at sy hår på min dukker, dimser og andre uundværligheder.

Nu mangler jeg så bare at få færdiggjort alle de projekter der ligger hist og pist. Vesten her er et af dem. Jeg mangler så lidt på broderiet for at kunne sy foer og kant på.
Det må næsten være et sommerprojekt. At sidde i solen og brodere er da ikke noget dårlig ting at tage sig til, vel?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails