onsdag den 2. juni 2010

Mmmm .... MIM Liberty

Da jeg så dette Libertyprint hos Jeannet var jeg helt solgt (Jeannet har faktisk lige åbnet sig en lille webshop. Prøv at kigge forbi. Hun laver nogle lækre ting).

Libertystoffet her minder så meget om små gule ubåde og de glade 60ére på den lækre måde.

Jeg gik, efter Jeannets råd, straks på Ebay og købte mig et lille stykke nostalgi.

I dag kom det så med posten. Jeg havde så travlt med at få det dokumenteret at jeg slet ikke havde tid til at stryge det (eller, jeg gad ikke. Var skide træt og 2 ud af 3 af mine børn hylede. Vælg selv den version du bedst kan lide).


Men selv med kuvertfolder er det fantastisk. Det er så let og sommerlækkert.

Nu må jeg bruge resten af aftenen på at undgå at få hjernekramper i beslutningsprocessen om hvad det skal bruges til..

3 kommentarer:

  1. Hej Synne
    Ja er det ikke fantastisk det stof.
    Lidt skørt men jeg tager det ofte frem og tænker, hvad skal det næste syprojekt være. Bare så jeg er helt sikker og ikke fortryder når jeg har klippet i stoffet.
    1000 tak for dine flotte ord og dit link.
    Det luner her i min lille kreaverden.
    Kh Jeannet

    SvarSlet
  2. Hej Jeannet.

    Det er slet ikke skørt ;). Det tager mig evigheder og mange "tagen ind og ud af reolen" af forskellige slags stof før jeg har bestemt mig, når der er noget stof jeg er ekstra glad for.

    Velbekommen.

    SvarSlet
  3. Ej, det er bare så super lækkert! Jeg har siddet længe og savlet over det :) Tror det snart bliver nød til at snige sig ind i min voksende stofsamling. Det vil passe så fint til en kjole til Emma :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails