onsdag den 9. juni 2010

Hvor svært kan det være?

Hvad er det med de der højt begavede børn? Hvorfor kan man ikke bare stikke dem en bog mere og så lade dem være og koncentrere sig om dem der har virkelige problemer?

Har du 8 minutter? Så klik her. Det er en fantastisk intro til nogle af de udfordringer vores dejlige unger går og har.


Synes du det virker bekendt? Har du en lille nørd* i familien? Så kan jeg kun anbefale at ringe til en af Gifted Childrens screenere



Kender du andre gode små videoklip, artikler, blogindlæg el.lign så tøv ikke med at smide et link under kommentarerne. Jeg vil glæde mig til at se dem.



*bare for god ordens skyld. Jeg ser begrebet nørd som et positivt ladet udtryk ;).

1 kommentar:

  1. Nørd er da super positivt:-)
    Jeg er mor til en skøn og super nørdet dreng - og hvor kan jeg bare nikke genkendende til rigtigt meget af det du skriver om det.
    Desværre bliver det meget, meget ofte sidestillet med alt muligt andet, inden man reelt finder ud af at det, det handlede om var en høj intelligens.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails