mandag den 1. februar 2010

Give away - Elsebeth Gynther bog

OBS: VINDEREN ER UDTRUKKET!!

Fluks starter jeg den næste Give Away :). Det er simpelthen noget af det hyggeligste synes jeg.

Denne gang er det ikke noget hjemmelavet, men noget I selv kan bruge til at nørkle fra. Det er nærmere bestemt Elsebeth Gynthers bog "Tøj du selv kan sy". Det er den ene bog ud af en serie på 3 bøger, hvor de to andre er med børnetøj henholdsvis til 0-4 år og 5-12 år. Denne give away omhandler dog kun bogen med voksentøj :).

Jeg har selv et eksemplar af bogen her. Hendes snitmønstre er geniaaale. Selv en uøvet syerske som mig kan sagtens være med.





Reglerne er som de plejer at være:

1 lod - læg en kommentar herunder.

2 lodder - læg en kommentar og meld dig som fast læser til min blog (dem der allerede er faste læsere får så 2 lodder bare ved en kommentar alene)

3 lodder - læg en kommentar, meld dig som fast OG skriv et indlæg eller lav et sidebarbillede med min Give away på din blog. Lån gerne billeder.

Jeg udtrækker vinderen d. 14. feb. Så er der en fastelavns/valentinsgave til den heldige ;).

HUSK at skrive hvor mange lodder I deltager med.

63 kommentarer:

  1. Du får da lige fluks 2 lodder herfra... så kan svigermor jo få sin tilbage, hvis jeg er den heldige vinder :)

    SvarSlet
  2. Jeg blir veldig gjerne med i trekningen, og tar 3 lodd da jeg har linket og allerede er følger. :o)

    Ønsker deg en riktig fin uke!

    SvarSlet
  3. Hold da op tror da næsten ikke mine egne øjne med den her give away. Jeg vil meget gerne vinde. 3 lodder hertil:-) Kh. Mette

    SvarSlet
  4. Hyggeligt I vil være med.

    @ Westmose - Jeg skaffede mig et lidt dyrt eksemplar af denne her til mig selv, og siden fandt jeg så en til til en overordentlig god pris på et loppemarked og tænkte straks på bloggen. Synes det var sjovere og hyggeligere, at lave en give away end bare at sælge den videre.

    SvarSlet
  5. Åh en flot give away! Denne bog vil jeg virkelig gerne vinde:)
    Jeg putter 3 lodder i puljen..
    Camilla

    SvarSlet
  6. Juhuuuuu - jeg vil mægtig gerne være med, med to lodder :-)

    Ville da være rigtig dejligt at få fingrene i den bog.

    KH Maria.

    SvarSlet
  7. Jeg vil super gerne være med i denne give away:-) 3 lodder

    SvarSlet
  8. Og jeg deltager så med 2 lodder herfra ^^

    SvarSlet
  9. Jeg vil da også prøve lykken ;-) Smider 2 lodder i hatten....

    SvarSlet
  10. 2 lodder til mig, tak. Ville gerne smide tre, men jeg har endnu ikke knækket koden til hvordan jeg laver et link. =0)
    Zpif

    SvarSlet
  11. Hej Synne !
    jeg vil meget gerne være med ... med tre lodder :o)

    SvarSlet
  12. Hej Synne
    Jeg er meget gerne med! 2 stk herfra
    Kh Julie

    SvarSlet
  13. Er du da vimmer... jeg kunne heller ikke tro mine egne øjne, jeg VIL vinde! Er i hvert fald med på 3 lodder... Kh. Frk. Høiriis

    SvarSlet
  14. Jeg vil være med med 2 lodder :)

    SvarSlet
  15. Den vil jeg rigtig gerne vinde. har ledt efter den på loppemarkeder i weekenden, men uden held.
    Smider 3 lodder i puljen ;o)

    SvarSlet
  16. Hvor ér det SKØNT at, så mange vil være med :).

    Velkommen til allesammen.

    @zpiffen - hvis du vil sætte billedet ind på din egen blog, så højreklikker du på billeder og trykker på "egenskaber". Den url der kommer frem der markerer du. Højrerklikker med din mus og vælger "kopier".
    Derefter kan du sætte billedet ind på din egen blog ved at kopiere stien ind der hvor man kan sætte billeder ind fra internettet.
    Håber det giver mening :).

    Mvh,
    Synne

    SvarSlet
  17. Fantastisk Give Away præmie. Jeg vil gerne være med med 2 lodder.

    Jeg har ledt og ledt efter bogen med voksentøjet og den med tøj fra 5 år. Men de er dælme svære at støve op.

    Jeg krydser fingre xxx

    SvarSlet
  18. Hej. Jeg vil da meget gerne være med lodtrækning om denne bog - den lyder jo til at være rigtig god.
    Jeg er med på tre lodder.
    Hilsen Anja

    SvarSlet
  19. Skøn bog, har faktisk de to andre :) Jeg kaster 2 lodder i puljen :)

    SvarSlet
  20. Nøøøj den vil jeg gerne vinde. Deltager med 3 lodder.
    kh Tine

    SvarSlet
  21. Hejsa
    Kan huske bogen - men det er min mor og desværre ikke mig som er ejermanden. Er nu selv begyndt at sy så det ville da være rart med lidt hjælp - selvom der er oprettet hotline til min mor.
    2 lodder til mig tak

    SvarSlet
  22. Über lækker give away...den vil jeg gerne vinde så smider 3 lodder i puljen :o)

    SvarSlet
  23. Sikken en give away!! Jeg er straks med - 3 lodder tak.
    Mange hilsner fra
    Louise

    SvarSlet
  24. Wow, skøn give away! Jeg deltager selvfølgelig med 3 lodder! :-D

    SvarSlet
  25. Her melder man sig lige som fast læser, fordi din blog ser spændende ud. Scroller ned og finder så den fedeste giveaway!
    Jeg vil SÅ gerne vinde den gode bog :)

    Klem fra Mette

    SvarSlet
  26. WOW! Sikke en overvældende masse tilmeldinger!

    Hvor ér jeg glad over at så mange har lyst til at lege med.
    FEDT :-D

    SvarSlet
  27. Åh en fin give away ;-)

    Jeg deltager med to lodder.

    :-)

    SvarSlet
  28. EJ en lækker gevinst..
    Jeg er med på 3 lodder..:)
    Kh Anne

    SvarSlet
  29. Jeg er da helt klart med på 2lodder jubiiii

    SvarSlet
  30. Lige noget jeg står og mangler nu hvor jeg skal til at finde mine sykundskaber frem igen.
    Jeg er med på 2 lodder.

    SvarSlet
  31. Jeg vil gerne være med - 3 lodder tak :-)

    SvarSlet
  32. Hejsa!

    Sikke en fin blog du har her og skøn Give away! - jeg er fluks på med 3 lodder.
    Krydser hvad krydses kan for at mælkebøttefrøene blæser min vej:-)

    Kh

    SvarSlet
  33. Jeg vil meget gerne være med. 2 lodder til mig:-)

    Randi

    SvarSlet
  34. Åh den bog vil jeg så gerne ha'!! Jeg smider tre lodder i puljen:)
    Hilsen ANne

    SvarSlet
  35. FEDT at I vil være med i min leg :).

    Glæder mig til at trække en vinder. Jeg er vist lige så spændt som jer på hvem der vinder :).

    SvarSlet
  36. Yum yum ville ELSKE (!!!) at vinde!!! 3 lodder herfra :)

    SvarSlet
  37. Nøøøøj den har jeg længe kigget efter og nu udlodder du den i en give away.. så jeg krydser mine fingre og smider 3 lodder i puljen :)

    SvarSlet
  38. Fiin bog - jeg er med på 3 lodder

    SvarSlet
  39. Hvor har du da støvet den bog op henne??? Er da straks med på 2 lodder...

    SvarSlet
  40. Hvor har du da støvet den bog op henne??? Er da straks med på 2 lodder...

    SvarSlet
  41. Har selv den med børnetøj 0-4 år, og vil vildt gerne føje de to andre til min samling. Er med på alle tre lodder.

    SvarSlet
  42. Huuurraaa, jeg fandt ud af at lave et link i en sidebar, så nu er jeg da med på 3 lodder....Kryds og alt det der....

    SvarSlet
  43. Å den boka har jeg inderlig lyst på!!!! 3 lodd på meg takk!!

    Kh Hilde

    SvarSlet
  44. @ Janet - Jeg var så sviiine heldig at finde den til INGEN penge på et loppemarked her hvor jeg bor.
    Jeg måtte have den med hjem, men jeg havde faktisk lige købt en til mig selv til en ganske anden pris. Jeg kunne have solgt den videre og tjent en slat penge, men jeg har fået tusind gange mere hygge ud af at lave en Give Away :).
    Jeg er målløs over at så mange har meldt sig til :-D.

    Mvh,
    Synne

    SvarSlet
  45. Vi legger igjen ett lodd. Vi har to av barnebøkene til Gynther/ Solberg, men visste ikke at det finnes en med voksenklær. En sånn må vi gå tak i her eller et annet sted.

    En god dag ønskes fra Silje og Vibecke

    SvarSlet
  46. Hei !!
    Dette var da en fantastisk giveaway.
    Har barnebøkene til Gynther, så kunne tenkt med denne også.3 lodder til meg
    og tvi-tvi.
    Cecilie

    SvarSlet
  47. Øj, den vil jeg gerne vinde! 3 lodder til mig ;

    SvarSlet
  48. Hejsa,

    Jeg er da helt klart med på to lodder...

    Og har du ikke lyst til, at deltage i min Give Away også??

    Hilsen Christina

    SvarSlet
  49. Hej Christina.

    Kigger da lige forbi ;).

    Mvh,
    Synne

    SvarSlet
  50. Den mangler i Gynther-samlingen - så gerne 2 lodder til mig, tak.

    kh
    Trine

    SvarSlet
  51. Fin blog til min samling. 3 lodder til mig...

    V/ Katrine, kreativekreationer.dk

    SvarSlet
  52. Nøjj, så fandt jeg lige en ny spændende blog at følge, det vil jeg glæde mig til :)
    Og bogen, det er den eneste i serien jeg ikke har, så to lodder til mig tak :)

    SvarSlet
  53. nøj den ønsker jeg mig, har de 2 andre så mangler nemlig nettop denne, så 1 lod herfra...
    vh.louise

    SvarSlet
  54. Skøn give away :) Er med på 2 lodder :)
    Kh

    SvarSlet
  55. Nøj, den må gerne bo hjemme hos mig :-) Jeg er med med to lodder. Vh Dorthe :-)

    SvarSlet
  56. Årh, den vil jeg gerne vinde. 2 lodder!

    SvarSlet
  57. Heisann!
    For en giwe away - den er vel utsolgt, og denne har jeg ønsket meg.

    Jeg tar herved ett lodd, og håper akkurat dette loddet er vinnerloddet.

    Mvh astrid.d@gmail.com

    SvarSlet
  58. Jeg deltager med to lodder. Det lyder tiltalende at bogen også er god for nybegyndere.

    SvarSlet
  59. Jeg snupper lige 2 lodder her på falderebet.

    SvarSlet
  60. Mette Marie lukkede ballet med sin kommentar.
    Jeg taster og taster og klipper så vi bliver helt forpustede.
    Vender tilbage med vinderen inden solen går ned :).

    Mvh,
    Synne

    SvarSlet
  61. Jeg vil da meget gerne være med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  62. Kære Signe.

    Det er desværre for sent. Vinderen ér udtrukket og bogen sendt ud med posten.

    Mvh,
    Synne

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails