fredag den 4. december 2009

Hvaffor´n jul?

 

Er det jul?
Det ses ikke herhjemme. Der sidder 3 nisser og glor oven på vores vejrstation, og det kun fordi jeg fik dem i gave her lige før december.
Vi har ikke nået at pynte op endnu! Overskuddet har ikke været der. Jeg kom hjem fra julefrokost med en begyndende “etellerandet” der gav mig stjerneondt i halsen, lidt influenzafølelse i kroppen, ufattelig stor træthed og lidt hoste! Men en god gammeldags feber kunne jeg alligevel ikke præstere, så jeg rigtig kunne føle mig slatten og lade mig falde hen i selvmedlidenhed (arh ok .. måske fandt jeg en lille smule selvmedlidenhed frem alligevel ;)). Men det var sådan noget mærkeligt noget. Der var ikke noget af det (bortset fra den der ondt i halsen!!) der var sådan rigtig slemt. Det føltes hele tiden som om .. så NU .. nu kommer influenzaen. Men nej … Så længe jeg var dopet af panodiler så var det faktisk ok (bortset fra den hals!!).
Pokkers til tidsspilde sådan noget sygdom.

Anyway … jeg følte mig dog rask nok til at tage med datter til juletræsfest i dagplejen i går. Og hyggeligt var det jo :).

9Jeg kan godt få lidt dårlig samvittighedsticks over at vores søde dagplejemor er syg i dag, men for pokker, inkubationstiden burde være større end små 8-12 timer, ik? *gulp*

Mens jeg forsøger at placere min dårlige samvittighed et sted, så kan I jo kigge lidt på billeder :). Den flinke dame der uddeler clementinstykker er forresten den omtalte dagplejemor. Og det er så den storsmilende pige ved siden af (og på de næste billeder) der er min datter – hvis nogen skulle være i tvivl ;-).

10 4 5 12

P.s. Og det der jul … jeg lover. Jeg skal nok komme efter det. Det er totalt dårlig mor-karma at eneste tegn på jul er førnævnte 3 nisser og 2 Lego City kalendre på spisebordet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails