lørdag den 13. juni 2009

Rejseri ..

Dem der er i min umiddelbare omgangskreds kender årsagen til min tavshed her på bloggen. Resten står for at få en forklaring.

Jeg har rejst og oplevet. Det har været så indholdsrigt at mine højre sandal gik op i limningen allerede mandags, og den venstre træt måtte give op i Palma lufthavn i morges.

Mine børn, mand og jeg har tilbragt den sidste uge i 27 graders varme på Mallorca. Vi har badet, nydt, varmet os i solen, ladet os underholde og vigtigst af alt - været sammen i stride strømme.

Jeg kan næsten ikke vente med at vise billeder frem, men i dag har jeg stået tidligt op, rejst 3000 km og været euforisk lalleglad over at være hjemme i vores helt eget hus, at jeg ikke orker begynde at rode med billeder nu. Så billeder og beretning fra ferien må vente lidt endnu. Men jeg lover de kommer snart!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails