torsdag den 4. juni 2009

Bunden er nået!

Mine damer og Herrer.

Der er sket noget fantastisk. Det burde indføres som national helligdag. Busserne skal flage, dronningen skal sende sine hilsner, statsministeren skal kommentere og Gucci-damen fra Socialdemokraterne skal opponere... Landet skal stå på den anden ende i begejstring!

Mine damer og Herrer .. dette er bunden af min vasketøjskurv:

Helt ægte bunden, som i T O M! Der er kun fnuller!
I et øjeblik af vanvid overvejede jeg faktisk at vaske selve vasketøjskurvsposen også. Bare for at fejre det.

Er man blevet husmor for alvor når man fejrer noget ved at sætte en vask over?

2 kommentarer:

  1. Så er man ikke bare en ægte husmor, men en HausFrau! *G*

    Ud over det, så er jeg lidt misundelig.....vores vasketøjskurv har snart top til loftet :-(

    Da Lars startede vaskemaskinen i forgårs, sagde den KNALD og så BANG! Og så røg den sig lige en cigar! (Læs: Røg stod op fra den)

    ARGH!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails