mandag den 5. august 2013

Hurtigt og nemt





Når jeg handler på nettet så skal det være nemt, overskueligt og hurtigt. Jeg handler på nettet for at spare tid og penge og så kan det ikke nytte noget, at jeg skal bruge en time på at scrolle gennem den ene side efter den anden med ting jeg ikke er interesseret i.
Desuden skal butikken gerne have et stort udvalg, så jeg kan samle mine køb til et sted jeg og dermed spare på portoen.

Som mor til 3 børn er legetøjsbutikker noget jeg kigger en del på. 3 fødselsdage om året, plus alle de venner der også skal have en ting til deres fødselsdage.

Lekmer.dk fandt jeg ud af, at ikke blot har de et rigtig stort udvalg og gode tilbud, men også  at man kan søge meget specifikt. F.eks. gider jeg ikke se på rangler når det er en gave til min datters børnehavekammerat jeg skal købe. Men hos Lekmer kan man søge specifikt på alder OG pris. Jeg gider nemlig heller ikke søge igennem ting til flere hundrede kroner når budgettet til kammeraterne er meget beskedent.
Via disse søgemuligheder tog det mig 2 minutter at finde frem til nogle gode gaveideer til vennerne.
F.eks. trykkede jeg på Brio og derefter indsnævrede jeg aldersgruppen og prisen. Voila, fine træflyvere og andet dejligt trælegetøj til små penge. Bestil, tast dankort ind, videre i dagen.






Se det er en måde jeg godt kan lide at handle på. For så er der nemlig mere tid til at strikke bagefter ;).



*Dette indlæg er lavet i redaktionelt samarbejde med Lekmer. Holdningen og ordene er mine egne.*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails