søndag den 11. november 2012

Og sådan kan det gå.


Mobilbillede fra Instagram. Beklager den dårlige kvalitet.

Jeg har hæklet et par nålepuder. I bomuld med uldfyld.
Jeg troede de skulle bruges på årets julemarked på vores Steinerskole.
Det viste sig at jeg havde hæklet noget helt andet og at de slet ikke kommer til at kommer til at indgå i bazaren.
For da datteren så dem var de snupset med det samme.
Haps!



Jo, i virkeligheden er det faktisk en hovedpude og en sækkestol.
Og det ser ud til at far bjørn har fået opgaven at putte børnene.

At se nålepuderne der i dukkehuset giver mig lyst til at købe noget mega tykt garn og lave rigtig menneskestørrelse sækkestole i samme design.
Måske efter jul.
Jeg skal jo lige hækle nogle nye til bazaren nu. Må hellere gemme dem for døtre og andet hjemme-godtfolk og smugle dem med på skolen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails