mandag den 16. juli 2012

Sene aftener

Jeg kan godt lide tanken om, at jeg er sådan en der går tidligt i seng og står op til et helse-kuldebad og en helsesund morgenmad.
I virkeligheden er jeg en natteravn, når jeg får lov. Lidt svært at få til at fungere i praksis når man nu har små børn, der bare er A mennesker (hvorfor?!) og en mand der er inkarneret fornuft (phhh! ;) <3).
Natten rummer ro, fokus, muligheder, tanker.

Om dagen er jeg let at aflede. Så mange ting man kan tage sig til. Hele verden er vågen. Jeg kan mærke den.
Om natten sover alle mine kære sjælevenner og dermed kan jeg fokusere.

Bl.a. på, at når jeg bliver stor, så vil jeg kunne synge som hende her.
Måske danse lidt som de her to.
Egentlig også skrive et par bøger, der har lige så stor resonans som ham her.
Måske egentlig bare trække følehornene indad og være en god mor for dem her.

Nok bare lukke YouTube, skrue ned for tankerne (mm.. that will be the day) og gå i seng.
Om få timer vågner vores halvdel af kloden. Må hellere være klar.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails