torsdag den 5. juli 2012

Ai altså! - Noget om blogger-møder.


Kendte du til det her arrangement?
Jeg gjorde ikke og hvor surt er det lige, at opdage det 2(TO!) dage for sent.
Det er oven i købet i min baghave, stort set.
SUK!

Nå´m, kender du andre blogger arrangementer derude her over sommeren? Så skrive meget gerne et link eller info under kommentarerne her.
Både store og små sammenkomster som I gerne vil sprede budskabet om. Det er bare SÅ øv at opdage et fedt arrangement for sent.

Ordet er jeres. Enlighten me :-) <3.


2 kommentarer:

  1. Hey
    Jeg er på besøg her for første geng og har endnu kun kigget meget lidt....
    Men jeg ved at der er blogtræf den 2.september på Fyn hos Loppeshoppe og jeg har en bil og bor selv i Slagelse, hvis det var noget med et lift... ; )
    Måske lidt langt væk... men nu er det skrevet!
    : )

    SvarSlet
  2. Jamen velkommen til :). Håber du får lyst til, at blive hængende.

    Tak for info. Det lyder hyggeligt.

    Kh,
    Synne

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails