søndag den 15. april 2012

Et fælles ansvar.

I dag, søndag, stod den på rengøring i børnehaven.
En tjans vi forældre deles om.
Det giver ejerskab når man selv er med til, at vedligeholde noget.
Og det var en fornøjelse, at gå fra en funklende ren børnehave hvor jeg med stolthed kan aflevere min datter i morgen tidlig.

Kamille var selvfølgelig med. Det er hendes børnehave, så hun skal være med til at passe den.
Hun var meget aktiv med klud og sæbevand og tørrede flittigt hylder af.
Men en hel børnehave er meget når man er tre år, så hun fik tidligt fri og gik ud og legede med børnehavekammeraten mens vi to forældre arbejde videre indenfor.






3 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle skønne billeder.
    Og hvor er jeg enig. Man er nemlig en del af børnehaven/skolen når man har et steiner barn : )

    SvarSlet
  2. Hvor ser der bare hyggeligt ud. Dine børn er heldige.

    SvarSlet
  3. Hyggeligt at se billeder fra Soria Moria... minder mig om når jag havde min praktik der forige år! Kh Bella

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails