torsdag den 8. marts 2012

Som en høne uden hoved..


Jeg troede lige jeg var blevet sådan en der bare fik styr på både gamle regninger, tjeck på budgettet, liiige gad lægge sokkerne sammen, vågnede tidligt og var ikke halvdød men.... frisk?
Tysk effektivitet og en enkelt snerrende bemærkning eller to (eller tre). Men nårhja, der er vel en pris for alting. Også effektivitet.
Eller har jeg begyndende stress? Åhnej, jeg vil ikke have stress. Jeg har ikke tid til at have stress!
Hvad med alt det jeg skal nå...

*løbe rundt*

Så kom jeg til, at kigge ud af vinduet her til aften og så gav det hele mening.
Jeg er helt lettet og kan pludselig se frem til at kende mig selv igen om et døgns tid.
Kommer der noget godt i tv i morgen?

1 kommentar:

  1. Og du har lige givet mig løsningen til min egen trampen rundt ;-)

    Aner ikke om der kommer noget i fjernsynet men jeg ved at jeg har nogle krea projekter i gang ;-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails