tirsdag den 14. februar 2012

Hjerternes dag, eller....


Det kan jo i princippet være hver dag. Det bør jo faktisk være hver dag.
Mennesket er historiefortællere og visse historier har fået større betydning gennem årene end andre.
I dag huskes den kære Valentine. Hjulpet på vej af blomsterhandlere og chokoladeproducenter.
Og så sneg min personlige mening om Valentines dag sig vist også ind...

I dag startede jeg som en lille tordensky. Men det er der ikke nogen der er tjent med, så noget måtte gøres.
Lidt læbestift med en besked til en hjertenskær og en datter der så mine balladestreger og også ville prøve min "læbestik".
Og så måtte jeg overgive mig og synes det hele var lidt sjovt igen.

6 kommentarer:

  1. Og så så man endelig hvad den forvandlingvirkelig var. Det er rigtig fint! Og dejlige billeder. Hvordan har du lavet show ud af dem?

    SvarSlet
  2. Hehe, ja. Og tak :-).

    Jeg har lavet showet ovre hos Picnik.com.
    Det er virkelig nemt, som i VIRKELIG nemt.

    SvarSlet
  3. ...er der noget mere fantastisk end rød læbestift????

    SvarSlet
  4. Du må have glemt dine timer om baktusser ;-)

    Nej, det ser sgu godt ud! <3

    SvarSlet
  5. Som mor så datter ;-)

    Hun ligner dig rigtig meget synes jeg.

    Flot hår ;-)

    Og skønne billeder

    SvarSlet
  6. Binemor - stort set ikke, nej :-D.

    June - Narhj, egentlig ikke. Fortrængning er det nye sort ;). Og tak <3.

    Tove - Ja hun er virkelig en mini-Synne på mange områder (stakkels barn!).
    Og taak :).

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails