lørdag den 7. januar 2012

Hellig Tre Konger


Dagen i dag bød på drengenes første rigtige skoledag på Steinerskolen.
I går havde jeg drenge med ondt i maven og urolige aftenhjerter. Den ene måtte sove ind i voksenværelset.

I dag kunne jeg hente to glade drenge, der duftede af bål, med sod i hovedet og med nylavede Helligtrekonger bivokslys.
Da jeg senere lå i vores sækkestole sammen med Matias, spurgte jeg ham hvordan hans dag så havde været.
"Mor, det har bare været verdens bedste dag".

Se, det er da ikke den værste måde, at gå på weekend på.
Hermed ønsker jeg også alle jer derude en skøn weekend. Må den byde på det I har allermest brug for.

2 kommentarer:

  1. Jeg kan faktisk ikke lige komme i tanker om en kommentar, der kan give mere hjerteglæde, end den. Hvor er det skønt ;o)

    SvarSlet
  2. Nej vel. Jeg blev bestemt også glad i maven.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails