søndag den 6. november 2011

Gode dage









Efterårs-komsammen, med Maltes klasse, i skoven.

Malte fandt pludselig en troldmandsstav.



Soyagarn fra Netto. Det er SÅ blødt.

En eftermiddagssnack. Varmrøget laks, creme fraiche, purløg, salt og peber.
Det var populært!


Burgere med selleribøffer (revet selleri, en ordentlig slat havregryn, 2 æg, 
et finthakket løg, hvidløg, salt, peber og koriander) og hjemmerørt Aioli 
(lige dele god mayo og creme fraiche og så lidt presset hvidløg).
Giv bøfferne ved middelvarme så de kan få så længe, at selleribøfferne
bliver helt gennemstegt. På den måde bliver de  mindre "syrlig"-selleri 
og mere bløde og søde, uden at blive brankede udenpå.

2 kommentarer:

  1. Hej
    Jeg vil høre, om jeg kan være så hedlig, at du har 3 (evt. kun 1 eller 2) nøgler sojagarn fra netto i lilla/pink nuancer, som jeg kan købe af dig.
    Jeg hr strikket det mestge af en trøje, og er nu “løbet tør)
    Mvh Hanne – tlf. 48716628

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Hanne.

      Jeg købte desværre kun det grønne. Jeg håber du finder noget mere. Det er SA surt at løbe tør.

      Mvh,
      Synne

      Slet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails