lørdag den 8. oktober 2011

Weekendplaner

Jeg skal ud og rocke min rocker i dag.
På date :).
Jep, den gode gamle. Dinner and a movie.

Kan ikke huske hvornår jeg sidst har været på sådan en date.
Og hvilken anledning er bedre end den til at få luftet rockerjakken, der stadig er varm fra symaskinen.
Har brugt ret meget tid på at sprætte op efter mit kursus (suk) og er nu nået til "godt nok, slut!".
Jeg må jo bare sy en 3-4 jakker mere, så burde den måske være ved at være der?

Anyway, hvis jeg kan lokke den anden halvdel af min date til at knipse et par billeder, så er der billeder af den færdige jakke i morgen.

I morgen er der ligeledes også loppemarked hos Bodil. Hende med garagen fra himlen.
Så hvis du ingen planer har i morgen, og kan komme et tur forbi midtsjælland, så anbefaler jeg klart et besøg hos Bodil.

Hvad har du ellers af planer i denne weekend?

2 kommentarer:

  1. Håber du har haft en god date ;-)

    Og skriv så lige til mig, og fortæl om hvordan det går med dig! <3

    SvarSlet
  2. Ja det kan du tro :).
    Og i lige måde ;-P.

    Møs

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails