lørdag den 3. september 2011

Håndstrik med posten gør rask?

Jeg ligger underdrejet.
Det gør ONDT i mine lunger og jeg hoster!

Kravlede op til lægen i går og fik ham til at lytte på mine lunger. Min læge er af den gamle skole der har set det hele. Jeg kan godt lide mine læge. Han er ikke sådan lige til, at få blodtrykket op på.
Han lyttede på mine lunger og målte lungefunktionen. En pibekoncert og pt. en funktion på 78%, hvilket svarer til en KOL (eller rygerlunger).
Så nu ligger jeg her på sofaen med antibiotika i maven og en ny omgang astmamedicin i lungerne (jeg kan virkelig ikke lide min astma!).

Men, hvad laver man så når man ikke lige sover eller ser valg i sit tv (jeg har kun Dr1 og Tv2 i mit tv. Det bliver hurtigt ret ensformigt)?
Man oser på nettet.
Man finder den mest vidunderlige butik med den mest fantastiske strik man nogensinde har set!
Man kigger billeder.
Drømmer.
Kigger billeder.
Mister fornuften.
Sender en mail og må nu spise havregrød resten af måneden.
Og venter spændt på posten.

Øj, jeg venter spændt!

Vil I se hvad jeg har købt?
Selvfølgelig vil I det.

Jeg har købt denne drøm af en håndstrikket kjole inkl. skørt.





Det er Gitte Lyng der står bag unika-kjolen. Hun strikker uden opskrifter og følger sin intuition fra start til slut.
Jeg kunne købe hele hendes lager!
Hun kalder sit firma WonderWho made in Aarhus. Hun har en hjemmeside fyldt med lækre billeder af sit fantastiske strik. Men inden du klikker, så sig nu ikke at du ikke er advaret!

Åhhhh post, kom nuuuuuuu!

P.s. Skal vi snart holde fest? Jeg ved godt hvad jég skal have på :-D.

2 kommentarer:

  1. Så fed en kjole! Tænkte straks på Gitte, som er en bekendt af mig. Hun laver virkelig seje ting. Jeg glæder mig helt vildt til at se din kjole:)

    Rigtig god bedring. Er helt sikker på at håndstrik kommer på højde med astmamedicin, når det handler om helbredelse;-)

    SvarSlet
  2. Århja! 78%! heldige rad ;-)

    Nej, det er sgu noget hø! Håber du snart får det bedre.

    Og ja, for fanden! Hvornår skal vi feste? *G*

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails