søndag den 18. september 2011

En Rockerjakke (næsten).


Hold da OP for et projekt!

- Jeg har syet, fået kærligt rynkede bryn fra læreren, sprættet op, syet igen (bare fordi man rammer en enkelt cm eller to ved siden af) ;).
- Jeg har fået de lækre tips.
- Jeg har lært en allerhulens masse.
- Jeg har næsten gennemført en syopgave, der ville have været mig umulig, hvis ikke det var for min erfarne klippe af en tålmodig lærer, der bar mig igennem.
- Jeg har mærket tidspresset hænge over mig og min opsprætter! ;)
- Jeg er blevet afhængig.

Jeg nåede det næsten ;-). Mangler lige et par håndsting her, et par manchetter der, en enkelt rettelse og en af-fnulring. Ikke noget en 4-5 timer mere bag symaskinen ikke vil kunne klare......

Og ikke mindst, så mangler jeg en måde, at komme tilbage til Rum11 snarest muligt *savne*.

EDIT: Der er flere billeder fra dagen ovre hos Marapytta og hos Anne.

2 kommentarer:

  1. Lines workshops lyder altså ret fantastisk og afhængighedsdannende!
    Super jakke du nu har til at lune dig i efteråret.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails